? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 14, 2010

aku dah penat

Assalamualaikum wth.

1st sekali aku nak ucap t.q buat siapa2 yg terbaca blog aku neh(kalau xdak org baca, aku xkesah). Ini adalah pertama kalinya aku menulis dalam blog. so masih dalam peringkat awalan. Tak ada idea sgt, cuma buat je, tak la org cakap aku buta IT. hehe..
ok. 2ndly, aku nak citer psal trend skang nih, blog leh wat kita jadik kaya or lebih syok dengar adalah jutawan..WEW~. persoalannya BETUL kah?? hurmm..menarikkan kalau ini diperbincang kan..ahha..Aku skang ada 2 hipotesa awal atau pon dalam bahasa mudahnya tanggapan awal :-

1) blog yang dihasilkan benar2 menepati permintaan pembaca dan pengiklanan sehingga follower blog tersebut bertambah dari hari ke hari. bila follower ramai, bloger boleh menyelitkan unsur2 perniagaan seperti jual barang ke..bagi iklan tumpang ke..lebih kurang mcm tuh lah..so ada gak persen dari situ..hehe..jadik, betullah blog nih leh buat org kaya..

2) manaleh blog bagi kaya...alasanya apa? alasanya sebab aku xkaya2 lagi neh..ngee~ jgn marah :p!!!

ha tuhlah mukadimah aku sebagai blogger baru.. apa2 lepas neh semua aku akan citer dalam blog. so kepada yang sudi membaca tuh..aku ucap tq lah.. satu lagi, bahasa yang aku gunakan dalam blog neh, adalah bahasa pasar je..

p/s sebenarnya aku dah letih neh..apa yg meletihkan pon xtau..huehehe.. ha kalau sapa2 yang letih cuba layan clip neh..baik punyaa http://www.youtube.com/watch?v=MY0dYyhFUwg

0 comments: