? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 14, 2010

kerja kerja ..alahai kerja!!!

Assalamualaikum wth.

yuhuuu...ade org ke tak neh!! haha, semestinya tiada.. adoila, balik2 timbul bab kerja!! ada org cakap macam neh : "ko bila nak kerja neh..buang masa depan laptop je kejanyer" N aku jawab : "kerja gak tuh buang masa depan laptop..ngee"

kadang2 aku heran..kenape org risau sgt pasal aku neh..aku xkerja ke hape ke..ada aku kacau duit korang..ada aku nyusah duit korang..TIDAK kan!!..so apa susah2 tanya aku bila nak kerja.. Secara peribadinya, aku usaha..aku gi interview sana sini..dah berapa ratus habis duit potostat aku punya resume..aku tau la nak urus idop aku..takkan aku nak cita kat korang aku gi sana gi sini carik kerja.. Apa yang korang nampak, bukan gambaran keseluruhan idop aku! aku pon ada usaha sendiri..cuma rezeki tak datang lagi..Aku boleh sabar, yang korang tak sabar sibuk2 suh aku keja kenapa..hahaha.. MENGOM!!

Apapon terjadi aku percaya rezeki ALLAH SWT. ALLAH MAHA KAYA.. :-) ..ada rezki aku nanti..kepada yang amik berat psal aku suh carik keja..tima kasih aku ucapkan.. Syukurlah korang semua dah keja.. tapi sekupang pon aku tak pernah mintak kat korang kan..so jgn sibuk2 paksa aku..hehe..

p/s : saja tak puas hati..hahahaha..

0 comments: