? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 15, 2010

lapaqqq!!!!!

Assalamualaikum wth :

haiyark..untuk kesekelian kalinya aku bangun di petang hari..hua hua.."ko mcm takda masa depan je carl" kata2 seorang sahabat tiba2 bermain di telinga..huahuahua..btol juga kata budak neh..tapi kan.. ada carl kesah!!..huahua.

perut dah lapar..tapi xder idea nak makan apa..nasik?..hari2 nasik..dah 27 taun aku makan nasik..kadang2 aku rasa mcm xmo makan nasik jerk..nak ubah cara makan lah camneh. makan pizza lak ker ari2..makan spageti ke ari2..tapi masalahnyer..larat ke mak aku nak buat semua tuh..pandai ke? huahua..masalah2.

wew "dia" call pagi td..huhu..ngantuk, so aku lupa dah apa aku cakap..biarlah..esok2 dia call balik..ilang gak rendu neh!. mcm tuh la kalau korang nak tau, si gagak rindukan merpati..huahua..

oklah..wa chow jap..nk carik makan..nak carik makan.nak carik makan!!!!

p/s : perut melayu mmg mcm neh..nasik je leh terima..mau muntah kalau ari2 belasah pizza. ngee~

0 comments: