? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 15, 2010

melodik pagi

Assalamualaikum wth:-

7am 15 april 2010...

Pagi yg hening..huhu..mana taw hening..ntah, dengar kat radio tadi ada sebut hening, aku pon letak hening..huahua!!
Sorry "dia", wa tak reply call lu balik..wa pon dah balik lewat ari neh..layan bola jap kat kedai mamak..balik2 tgk time dah nak subuh, xper la..lu tidur la..esok2 lu call wa balik la..huahua..rendu neh!!

sarapan pagi neh..bertemankan secangkir kopi segera, sebijik kueh kedai mak jah tepi jalan dan sebatang rokok kretek dari seberang..nikmatnya pagi nih..lebih nikmat dengan kicauan burung cap rumah di pagi hari..sambil layan mata yang ngantuk..songsang idop aku..malam jaga..siang tido..bila mau kerja daa!!!

tq bebanyak buat 1st member blog aku..ntah sape pon aku xkenal..apa pon salam kenal dari mrcalo..( tuh pun kalau dia baca neh ) lu punya blog lawa la bro..

tentententettt!!! tiba jam henset bunyi..suh aku tido..ahha..malam japgi sambung lain.. gut nitee...

p/s : cerita sebijik kueh mak jah dengan kopi segera N sebatang rokok!!!!

1 comments:

Anonymous said...

ahahha essay kasi A lah uncle XD