? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 15, 2010

Mie Bandung..



phew!! ari nih aku cuba makan mie bandung dekat area Tikam Batu, Kedah. kira dekat ngan rumah aku la..nama kedai? xley cakap..haha, bayar dulu baru ley iklan..ngee~. aku time perut2 kosong nih, kalau makan nasik mmg tak bley blah, so mie bandung jadik menu pilihan.. rasa dia, fuh korang jgn tanya la..pedas, masam sket, manis2 udang n daging..fuhhh!! pendek kata masyuk..kalau panjang kata, masyuuuuuuuuuk!.

aku saje letak gambo tuh, tapi xder kene mengena dengan mie yg aku makan td..haha, sekadar hiasan la. ala mcm korang beli mie segera la kan..depan paket tuh kan ada gambar cadangan..ha mcm nih la jugak aku pon..ngee~ saja kasik panassss..

Tgh2 makan,baru teringat h.p x bawa..mana tau kot si "dia" call..ngee..:p.xperla, nak wat camna..balik nanti leh call balik..huhu..

p/s : mie bandung mie kari..nanti aku tulis lagi!!!

0 comments: